Щоденник - основа тайм менеджменту

Щоденник - основа тайм менеджменту



Незалежно від того, чим Ви займаєтеся: працюєте, вчитеся, ведете домашні справи, тайм-менеджмент (або планування часу) допоможе Вам впорядкувати Ваші справи і встигати набагато більше, відчувати себе краще, бадьоріше, активніше, впевненіше! Як цього досягти?

Правило перше: користуйтеся щоденником! Роль щоденника в щоденній успішності і, відповідно, і в оптимізації роботи - величезна!

Правило друге: не лінуйтеся управляти своїм часом! Щодня складайте список справ, нехай навіть простих. Запам'ятайте, що дія породжує дію, а лінь народжує лінь.

Експериментуйте: протягом місяця ведіть щоденник або використовуйте органайзер (органайзер - спрощена версія щоденника, як правило в органайзерах відсутня прив'язка до року, тобто в тижневій розлінійці не вказується дата). Записуйте справи, важливі, дрібні, різні! Коли справу зроблено, викреслюйте її, якщо ні - переносьте на інший день. Це допоможе Вам подивитися на свій день іншими очима. Відразу стане видно чорні діри, в які стікає час. Також стане ясно, за що себе хвалити і любити.

Вважається, що правильно заповнювати щоденник в кінці дня, або на початку. В цей же час варто і підводити підсумки.

Якщо з розумом підходити до розтановки завдань, роль щоденника в Вашому особистому успіху, як керівника, співробітника, студента, домогосподарки - незамінна і величезна!

Використання органайзера або щоденника принесе спокій і впевненість у собі і своїх можливостях.

Правило третє: після проведення аналізу зверніть увагу, які завдання Вам легше даються в першій половині дня, які в другій. Використання органайзера допоможе Вам підвести підсумок: скільки часу Ви витратили на завдання, якщо записали її на першу половину дня, і скільки, якщо на другу. Подивіться як оптимізувати маршрути. Якщо, наприклад, Вам потрібно відвідати якийсь район міста, то які завдання ще тут можна вирішити, які зустрічі призначити, або місця відвідати? Коли оптимальніше зробити покупки для дому, щоб не витрачати час у довгих чергах? У загальному підсумку це допоможе Вам заощадити роки життя. Адже, це тільки так здається, що 5 хвилин в черзі незначний час. Хвилини складаються в години, години в дні, дні в тижні, місяці тощо. Так йде безцільно час, який можна було б використовувати з великим задоволенням і користю.

Тому основна порада: не буває мало часу або багато, час у всіх однаковий, але є люди, які встигають більше справ і отримують більше задоволення, а є ті, хто як йому здається «нічого не робить і нічого не встигає». Чому так? Тому що перші освоїли принципи тайм-менеджменту, а другі ще не знають сильних і слабких сторін свого планування дня, і, відповідно, у них годинник і дні йдуть як в пісок вода. Вибирати на якій стороні Вам бути, Ваша особиста справа, але якщо вже зважитеся «знайти час», почніть з першого кроку - почніть вести щоденник. І пам'ятайте, що шлях здолає той, хто йде!

ЩОТИЖНЕВИК 2016 СМАРТ  БІЛИЙ, УКР. ОРНАМЕНТ

Купити щоденник можна тут.